huvudstaden dag 2.

idag.
idag mötte vi kusiner i stan för mysig lunch med massa pizzor ( med smak spice´n hot), barsk stockholmsk servitris och pinnglass. Som förra stockholmsresan hamnade vi nära ett gäng fulla finnar, överraskning. Efter åkte vi två tunnelbana mot Odenplan för att möta Tove. I vår vagn steg tre gatumusikanter på, en med gitarr och två med dragspel. Den känsla man får av musiken i filmen Chocolate spreds i vagnen...... men ingen gav de pengar.... Sen blev det fika på Non Solo Bar med nyinflyttade Tove. Mycket skitsnack kaffe - latte och te innan vi delades upp och vi gick till Lidel.
Sist blev det egenlagad kvällsmat med rejäl efterätt. Det är snart inga timmar kvar innan vi åker. Galet härligt.
pusskramar
Gästblogg.
Nu är det 12 timmar kvar innan Tove och Sofia åker och mitt enda tips till er är att ha så jävla roligt. Jag skulle gärna vilja säga: " gör nu inte något dumt", men jag tror inte ni får så roligt då. Därför säger jag "gör allt jag inte skulle gjort" - och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0