SURFERS PARADISE

Surfers paradise i tva dagar nu. Vi bodde lite off, men med gratis transfer kom vi till en riktig favoritstad. Efter incheckning la vi oss pa stranden och brannde oss. Vara rumpor ser ut som julskinkor, otroligt attraktivt, ett tips sa har till julstamningen faktiskt. Vi bodde likt ett upplyft trahus sa nar vi at lunch hade vi besok av faglar (ingen aning om ras..)
Vi gick igenom en otrolig forvandling, dusch, och akte in till staden for att unna oss en riktig maltid och skratta at igar. Allt kanndes som en drom, det ar riktigt roligt nar man tanker efter! Staden var lik stader kring medelhavet men med en softare ton. Inte som Manly med den chilla hunden, men atmosvaren ar sa enkel. Allt kanns sa enkelt. Vi satte oss pa en fin restaurang som hade extrapris, pasta for Tove och skaldjur for mig innan vi fortsatte att fonstershoppa langs med stora gatan. Alla mysiga bohemaffarer skulle besokas imorgon och vi valde ut all glass och smoothies som skulle kopas.
Nasta dag blev lugnare, jag tror solen hade atit lite for mycket av var energi och Tove madde inte sa bra. Vi bestamde oss for att ta det lugnt istallet. Att sitta framfor en tv och lata sig ar verkligen underskattat. Ett vanligt hederligt vanersborsgskt filmmys med godas fran hemmkvall ar det man saknar mest nastan. Efter program som Docktor Phil (Phill i var slakt), Oprah och Ready- Steady Cook tog vi transfer till staden for mat!
Den bohemaffaren vi sag ut igar slutade i inkop av haremsbyxor och langklanning, darefter vlev den en falafel pa vagen innan vi var tvungna att uppsoka var bussgate. Vi traffade en mysig famlilj som sa hejda till Lou som vi hade kontakt med sen pa resan. Alla ar sa trevliga, vad gor vi svenskar egentligen :D nepp, andring pa den nu.

Klockan 03.15 vacktes vi av busschafforen, nu skulle det vantas till 07.00 for nasta transfer till det hostel jag skriver ifran nu. Nar vi gick av och skulle over vagen hor vi bara ett ljud, det ar ett hundskall och vi ser hur en hund komer springande. Vi kastade oss med vara veskor over vagen och jag hade i huvudet, "jag har min kniv och sa kastar vi applen pa honom". Varldens basta djurvanner ar vi. Han stannade, vi skrattade och klockan 7 kom bilen. Tank er Indiana Jones truck, den korde oss till Belligens hostel. Vi damp i sang och sov till 12 var tid, nu ar den 13.10. Dags for frukost. Kring internetbaset som vi sitter i nu finns hundratusentals bilder pa nakna manniskor pa uppstallda harligta foton... Man ska verkligen vara sig sjalv har. Eftersom vi bott med den nakan tanten forr ska nog detta inte bli nagot storre problem.
Nu ar det brunch som galler och sen se vad som finns utanfor huset.
Nu verkar det finnas sa man kan lagga upp bilder. Annars ar blogg inget roligt!!